tisdag 29 januari 2013

Oj det är....

bara två dagar kvar slog det mig plötsligt!
 
Två dagar tills jag börjar jobba och två dagar till min grymma helg (läs mer längre ner)
 
Inskolningen med lilleman går strålande,
visst är han ledsen när jag lämnar men sen.....
 
Fröknarna är supergulliga och skickar sms och bilder så jag ser hur lycklig han är!
 
Svårt att se lyckan den här bilden, men den har faktiskt jag tagit. På de andra bilderna är det andra barn med så dom kan jag inte lägga ut!
 
Efter att ha haft två döttrar som inte alls vill gå på förskolan känns det skönt!!
 
Idag är inga barn hemma, märklig känsla!
 
Jag passade på att gå till frisören och koppla av,
nu är det lite snabb städning innan dom börjar droppa in igen!
 
Ikväll måste jag in till shoppen och fylla på med produkter.
 
Tänk för två månader sedan köpte jag ett litet lager,
emot mina principer men så blev det.
 
Nu börjar det gapa tomt, det känns bra!
 
Inte en enda visning denna månaden men ändå tjänat en bra extra slant!
 
Januari månad har faktiskt varit bättre än december.
 
Nästa månad är det två visningar, en hudvård och en vanlig hälsokväll.
Längtar för det är såååå kul!
 
Till helgen blir det ännu roligare då är det nämligen dags för  det här.....
 
Jag kvalificerade mig i höstas och nu är det som sagt bara två dagar kvar!!
 
Fredag är det mingel, lördag föreläsningar och på kvällen bankettmiddag och på söndagen föreläsningar!!
 
Det kommer människor från hela skandinavien och föreläsare från hela världen, coolt!!
 
LÄNGTAR!!!!

1 kommentar:

  1. Oh, vad roligt att det går så bra med allt!

    Vilka snälla fröknar som skickar sms om hur lilleman har det.

    Spännande med företagandet, du verkar vara inne i ett bra flyt nu, härligt. Att januari blev bättre än december är ju toppen, många säger ju tvärtom...

    Ha en skön kväll!





    SvaraRadera