söndag 27 januari 2013

Att inspirera varandra!

Idag hade jag min första träff med mina egna återförsäljare.
 
Det var sååå trevligt!
 
Let´s do it again!!!
 
Det var två tjejer som kom.
 
Två tjejer som gillar produkterna, som gärna vill ha egna visningar och tjäna lite extra pengar!
 
Min förhoppning var att inspirera till nya idéer.
 
Ingen av dem hade tidigare provat Sonya Skin Care,
UNDERBAR är ordet!
 
De fick även prova vår magiska ansiktsmask,
man åldras och lyfts och det är otroligt svårt att hålla sig för skratt.
MÅSTE UPPLEVAS!
 
De var båda rörande överens om att huden blev ljuvligt len och kändes fräsch.
 
Mitt mål var att inspirera och det verkar som att jag lyckades,
en timme efter hemgång sms:ade den ena tjejen och sa att hon redan ikväll skulle försöka boka in visningar!
 
Jag önskar henne all lycka!!
 
Själv blev jag otroligt inspirerad till att hitta nya góa medarbetare.
Jag fick verkligen en kick av att visa och berätta hur man kan göra!
 
En lyckad dag hos familjen Martinsson!
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du tyckte det var så skoj i söndags, fast jag förstår dig, det är alltid roligt att få lära och inspirera andra

    SvaraRadera