söndag 6 januari 2013

Jag avslutar året som gått...

genom att göra bokslut!

Tänk att det kan vara så roligt...
och spännande....

Efter som min lilla buisness inte drar runt jätte, jätte mycket pengar kan jag inte påstå att jag har sådär väldigt grym koll på hur det går.

Ska bli otroligt intressant att jämföra föregående år med detta,
har en känsla av att det iallafall går bättre och bättre!

Julen har åkt ut och C undrade om det verkligen var över,
har det verkligen varit jul mamma??

Ja rackarns vad fort det gick!

Men vi har bildbevis, tomten var iallafall här och det mest sannolika är att det var jul!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att det blev ett roligt bokslut!

    Ja idag åker det sista av julen ut här också. Visst går det fort, vips så är den förbi, tur att den återkommer varje år :).

    Ha en bra måndag! Kram Jennifer (så roligt att jag kunde inspirera till en promenad :)).

    SvaraRadera
  2. SÅ fin bild!!

    Ha ett härligt nytt år! :-)

    KRAMAR

    SvaraRadera