torsdag 6 december 2012

Vad svarar man på det??

Häromdagen mötte jag en pappa som stolt berättade att hans snart 1åriga dotter tycker om kaffe..
 
Vad sjuttsingen svarar man på det??
 
Men Grattis!
 Kaffe sägs ju skydda både mot karies och depressioner!
 
Istället sa jag ingenting tittade bara på honom samtidigt som tusen tankar for genom huvudet,
min paus uppmuntrade honom till att fortsätta...
 
Själv dricker jag cirka 10 koppar om dagen...
 
HERREGUD, tänkte jag!!
 
Aloe Vera missbrukare som jag är tänkte jag jisses här har jag en ny storkund!
 
Var tvungen att fråga hur magen fungerade, super svarade han!
 
Jaja ingen ny kund, tankarna gick tillbaka till den stackars dottern som redan nu sätts in kaffekulturen.
 
Jag förstår verkligen inte varför man tycker det är gulligt när små barn dricker kaffe??
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Själv blir jag speedad av kaffe... skulle verkligen inte ge mitt barn det. Men alla gör ju som de själva vill..
    Kramar från Liv

    SvaraRadera
  2. Kaffe är gott!! Gillart.
    Kram

    SvaraRadera