fredag 28 december 2012

Att överleva julhelgen...

jag vet inte hur det går för er men personligen skulle jag nog behöva lite ledighet efter den här julen!
 
Egentligen har det inte varit speciellt stressigt inte alls faktiskt.

Ändå sitter jag här med sprängande huvudvärk och mannen med högt blodtryck!
 
Det låter ju bedrövligt...
 
Vi har haft en jättetrevlig jul, tro det eller ej!
 
Tog en sväng till Dalsland för en avstickare till Värmland.

Har byggt snögrotta, åkt pulka, haft sköna sovmorgnar, varit på bio och såklart roat oss med barnens julklappar.

Var det jag eller barnen förresten som önskade sig en bilbana och keybord??

Har även förfasat mig över alla plitor som dykt upp i ansiktet.


Förbannade mig själv för att jag inte tog med mig min UNDERBARA (jag överdriver inte)
Sonya serie.

 
Tänkte jag skulle pröva vår nya hudvårdsserie Fleur de Jeuvance.
Den är säkerligen bra men nu är jag övertygad om att den är boven i dramat.
Vägrar tro att utbrotten beror på choklad som jag förvisso är väldigt, väldigt svag för.

 

Hmm i skrivande stund kan jag inte låta bli att fundera på om huvudvärken också beror på den nya hudvårdsserien?? eller??

Nä tacka vet jag Sonya Skin Care...

Med bara ett par dagar kvar av 2012 laddar vi för fullt.

Nyårsafton ska firas och kalas ska förberedas!

För 8 år sedan var jag lyckligt ovetandes om att vår dotter skulle anlända på nyårsdagen,
tre veckor för tidigt!

Tur att det är en månad kvar tills jag blir en förvärvsarbetande kvinna igen!





 

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra jul, men visst kan man bli lite trött av att det är mycket som ska hinnas med att göras.

    Ha en riktigt fin helg och hoppas ni får "tanka" mer D-vitamin :-)! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Haha ja men jag är verkligen glad att du överlevde julhelgen! Jag vet vad du menar men det var så roligt att läsa för jag tror många känner precis som du :) Men kul har ni haft och det är ju jättebra det också :)

    Nej nej av choklad blir man bara go o glá. Inget annat dyker upp. det måste vara den där nya hudvårdseriens fel... ;)

    Grattis till lilla dottern som fyller år på självaste nyårsdagen!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera