torsdag 8 november 2012

Tack snälla för...

era omtänksamma kommentarer!
 
Det var sannerligen en reminder om hur ömtåligt livet är.
 
Dagen efter, dvs igår, fick jag massage så jag klarar mig för en lång period framöver.
 
Började med en sittande massage, gick över till halvkroppsmassage och slutade med helkroppsmassage!
 
Kände mig aningens mosig på vägen hem.
 
Vilket lyxproblem, eller hur??
 
Idag har det varit praktik!
 
Fyra kunder på fyra timmar....
 
Det blir man också rätt mosig av!
 
Men vilken känsla att kunna ge någon en upplevelse av välbefinnande!
 
Hem, ladda om, in till Göteborg igen.
 
Destination Tibellska Villan istället för Axelsons.
 
Har nu fyllts med julinspiration,
jag som tänkte ställa in julminglet.....
 
Det blir till att tänka om!
 
Klart jag ska ha julmingel, det är ju såååå mysigt!!
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Jag skulle nog tuppa av tror jag, av så mycket massage. Jag blir nog konstig av att få fotvårdsbehandling. Blir alldeles lullig i huvudet och länge också. Ja, du skänker verkligen lycka till någon när du ger massag :)

    Mina julkänslor brukar alltid ge sig till känna för tidigt för att lagom till jul försvunnit i princip.

    Men jag har köpt en ljusslinga idag att ha i mitt Hemnes-skåp Wiiii ;))

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Åh, det är ju så skönt med massage så jag skulle kunna ligga en hel dag och bara njuta. Härligt härligt.

    Jag älskar julen så nu börjar julskivorna komma fram här:).
    Kram

    SvaraRadera