fredag 9 november 2012

It was a.....

HALLELUJAH MOMENT!
 
Bästa lektionen på 6 veckor!!!
 
Missförstå mig rätt, det har varit fantastiskt bra de andra dagarna med
 
MEN.....
 
i flera veckor har jag grunnat på det här med tryck.
 
Hur hårt ska man egentligen trycka???
 
Självklart olika från individ till individ.
 
Min personliga uppfattning är dock att massage inte ska göra ont,
det känns helt enkelt inte rätt tycker jag.
 
Idag hade vi en lärare som kommit ner från Stockholm för att lära oss spänningsbehandling.
 
Bland det första hon säger är: Det ska inte göra ont!!!!!!
 
YES, tänkte jag!!
 
För vad händer när det gör ont??
 
Jo kroppen går i försvar och gör vadå??
 
JOOO SPÄNNER SIG SÅKLART!!!
 
Idag har vi lärt oss att lösa upp spänningar bara genom lätt beröring,
det coola är att det funkar!!
 
IT WAS A HALLELUJAH MOMENT!!!
 

1 kommentar:

  1. Låter helt underbart. Älskar just hallelulja momenta...:) Brukar ofta använda det uttrycket:).
    Klaer det inte ska göra ont...men ibland skönt-ont.
    Kramar

    SvaraRadera