söndag 25 november 2012

Julminglet närmar sig...

med STORMSTEG...
 
och vad har jag gjort hela helgen???
 
INGET!!!
 
....åtminstonde inget som har med julmingel att göra.
 
Idag har jag dock masserat fyra kunder,
känns såå roligt!
 
Nu väntar man med spänning på att se om dom bokar igen,
det är ju trots allt beviset på att de var nöjda!
 
Mitt koncept just nu är....
 
Jag och min bänk åker hem till kunden.
Jag har allt som kan tänkas behövas plus det lilla extra dvs musik och lite fina ljus.
Allt för att SPA känslan ska infinna sig.

Idag var det två par som bokat.
Den ena tog hand om barnen medan den andre kopplade av.
 
Känns verkligen som ett bra koncept!
 
Ärligt talat skulle jag mycket väl kunna tänka mig att boka mig själv!
 

 

2 kommentarer:

  1. Ja men det låter ju som ett vinnande koncept, så härligt!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Låter hur härligt som helst!

    SvaraRadera