torsdag 22 november 2012

Dagens utmaning....

en tur till IKEA med lilleman.
 
Häromdagen kände jag mig lite orolig över att jag inte skulle få några kunder att massera.
Beklagade mig för mannen som nöjt konstaterade att jag alltid kunde massera honom!
 
Jag kände mig inte lika nöjd...
 
Skrev ihop ett par rader som jag sedan mailade utvalda FB vänner,
inom 5 minuter hade jag hela helgen uppbokad!
 
Skönt!
 
Därav dagens tur till IKEA.
 
Målet var att hitta handdukar till massagebänken.
 
Men det är ju oerhört svårt att inte hitta en massa annat bra också!!
 
Lilleman gillade pepparkaksljusen och satt för en gång skull still i vagnen.
 
 
 
Söta papperspåsar passar perfekt för Aloe Vera tuber!

 
 
Som tur va hittade jag handdukar också,
känner mig riktigt nöjd med dagens inköp!
 
 
 
(jaja jag har inte visat allt.... det finns mer...)
 
 

1 kommentar:

  1. Haha ja det är svårt att inte hitta annat bra att köpa också :) Den lille pepparkakssljusätaren ser då för ljuvlig ut. Kanske jag finna en liten sån på ikea jag också. Då skulle jag bli glad :)

    Sv; Ugglorna verkar finnas att köpa på Lagerhaus. Iaf tidigare. Nu vet jag inte. De är ljuvliga :)

    Kramkram!

    SvaraRadera