lördag 17 november 2012

Idag blev jag oerhört besviken...

på en människa.
 
En människa som jag egentligen inte känner särskilt väl,
en person som jag pratat med lite då och då,
en person som jag faktiskt hade väldigt höga tankar om.
 
Idag visade den här personen total brist på empati och ärligt talat var beteendet så dumt att jag blev stum av förvåning.
 
 
 
Jag brukar inte vara långsint men det här kommer nog sitta i.
 
Jag vet att jag talar i gåtor men behövde bara få det ur mig, igen och igen och igen....
 
Det har nog varit en del ältande idag.... ;)
 
Rackarns också varför lägger jag mer energi på detta??
 
Ja det har verkligen varit en känslomässig berg&dalbana idag.
 
Stora tjejen grät så hon skakade när hon skulle gå och lägga sig.
 
Imorgon tar vi farväl av mormor och morfar,
6 veckor har susat förbi och nu ska de iväg på nya äventyr.
 
Det kommer bli tomt, oerhört tomt!!

1 kommentar:

  1. Inget vidare att bli besviken på någon som visar en annan sida än den man trodde skulle finnas där..
    Tror ibland man behöver ältandet för att förstå, fatta egna beslut och känna efter hur man vill göra. Hoppas det känns bättre idag.

    Kramar

    SvaraRadera