tisdag 6 december 2016

Viktnedgång?

Inte säkert! Men vad som däremot  är säkert är att följer man kost- och träningsschemat kommer du garanterat få ny energi och ett bättre välmående! ( och skulle det nu inte vara fallet har du ju alltid 90 dagars nöjd kundgaranti, galet bra! )

Så äntligen har jag hämtat ut mina nya boxar och dom är superfina! Innehållet är ju såklart ännu bättre!! Räcker ju inte med att ha en snygg förpackning att titta på, innehållet är ju trots allt det viktigaste eller hur!

Produkterna är desamma som i tidigare boxar men handböckerna har förtydligats och fått mer innehåll. Träningsschemat är nytt! Wohoo!!! Precis som jag hoppats! Så nu blir det till att checka in övningarna på nätet, sist var det tydliga och bra instruktioner så det räknar jag med att det är nu med.

Mannen min behöver få lite bättre flås så vår tanke är att vi kör F15 beginner ihop. Som återförsäljare känns det kanon för då får jag en känsla för hur nybörjare kommer uppleva programmet. Som utövare kanske jag hellre att hoppat på nästa box men vad sjutton det viktigaste är att jag rör på mig och jag ser fram emot att träna ihop. Så fortsättning följer....

Vill du beställa din egen box? Kika in på min webshop!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar