söndag 4 december 2016

Fri frakt...

är något jag unnar mina kunder. Inte på allt men så gott som! Boxarna är dyra att skicka så där brukar jag och kunden dela på kostnaden. Men allt annat skickar jag gratis! Som kund hos mig har du inte bara fri frakt utan även 90 dagars nöjd kundgaranti, galet bra!

Vet inte hur ni gör inför jul men själv tycker jag det är oerhört bekvämt att sitta hemma i soffan och shoppa loss. Jag jämför priser på nätet och brukar på så vis kunna spara in några kronor och visst spelar fraktkostnaden in!

Med knappa tre veckor kvar till jul har vi faktiskt klarat av det mesta av julklappsinköpen, verkligen kors i taket. Känns skönt då vi båda jobbar in i det sista.

Om du behöver tips på julklappar får du gärna kika in i min webshop! Här finns något för både honom och henne, gammal som ung! Kosttillskott, hudvård, träningsprodukter, SPA produkter och mycket annat. Vill du ha tips? Maila mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar