onsdag 18 december 2013

Surprise!

Vaknade som vanligt i natt av Lilleman som ropade efter välling.
 
Men det är nya tider!
 
- Nu sover vi! Imorgon blir det välling, ropade jag tillbaka!
 
Tre nätter i rad!!
 
Ni förstår att jag är en ny människa!
 
Men nu ska ni få höra...
 
Dålig vana men när jag vaknar till på natten slänger jag alltid ett öga på mobilen.
 
SMS, ett grattis SMS??
 
Grattis till din nya återförsäljare stod det!
 
Lyckliga jag har fått en ny kollega!

Sent på natten hade en tjej som jag pratat med för ett par dagar sedan lagt sin första order!
 
I´M SO HAPPY!!!!
 
Nu väntar jag med spänning på hennes mail om hur hon vill att hennes Forever resa ska se ut!
 
Kan inte låta bli att hoppas på att hon vill ge järnet!!
 
Jag är lite sugen på att verkligen få jobba jobba med någon.
 
De återförsäljare jag har idag är så otroligt duktiga och självgående att jag bara behöver komma med hejarop, lite råd och tips via mail och telefon.
 
Det bidde en riktigt galen vecka fast galet bra!!
 
 
 
 
 

1 kommentar: