tisdag 17 december 2013

Ärligt...

Jag önskar att det vore fredag kväll cirka 18:30.
 
Den här veckan känns i ärlighetens namn mindre rolig!
 
Morgondagen får mina barn spendera 10 timmar på skola/förskola,
det är ju galet!
 
Tacksam över att det hör till ovanligheterna.
 
På torsdag har jag för längesedan lovat bort mig,
igår berättade mannen att de har julavslutning på jobbet....
 
Resultat:
Jag hittar barnvakt, tack för världens gulligaste vänner och måste även låna bil av en annan bekant,
vad vore världen utan omtänksamma människor?
 
Och nu när jag skriver detta slår det mig....
 
Vem i hela fridens namn vill läsa om mina problem??
 
Allt är ju löst och det är bara att ta en dag i sänder!
 
Cheer up!!
 
Hittade den här bilden igår och ni som följt mig ett tag vet att jag fullkomligt älskar när människor följer sina drömmar!
 
Så här kommer en uppmaning från mig!
 
 
 

1 kommentar:

  1. Ja, tack och lov för omtänksamma människor.
    Mycket bra citat! Kram Jennifer

    SvaraRadera