tisdag 3 december 2013

Snooze...

har jag aldrig använt mig av tidigare,
är ganska morgonpigg av mig!
 
Eller var...
 
Nu snoozar jag på tok för mycket!
 
Lilleman vaknar fortfarande en gång per natt och jag fixar halvsovandes välling.
 
Under juldagarna då, då ska vi verkligen ta tag i nattslurken.
 
Häromnatten orkade jag bara inte gå upp och då sa jag att vällingen var slut,
han knorrade lite men somnade tillslut om.
 
Kanske jag får köra med det på natten.
 
Tips mottages tacksamt,
men jag antar att det bara är att härda ut.
 
I dag tipsades det om vår nya fina mascara,
I lôv it!!



Vårdande aloe vera så därför kan jag verkligen rekommendera den om du är känslig!
90 dagars nöjdkundgaranti!
 

1 kommentar:

  1. Uschinamej för de där osammanhängande nätterna. Har inte något tips att komma med tyvärr. Vera var ett mönsterbarn och sov hela nätterna och Frans han har aldrig gillat välling. Honom ammade jag däremot tills han var över året, det var tufft. Men nu somnar han i sin säng varje kväll men kommer in till oss runt midnatt och somnar om där. Det tycker jag bara är mysigt. Hur gammal är din Lilleman nu?
    Kram

    SvaraRadera