onsdag 23 oktober 2013

Lilleman...

är lite krasslig!
Å jag som ska packa väskorna för en tur till Skåne,
olägligt såklart!
 
Men mannen får rodda,
har jag sagt att jag har världens bästa make som ställer upp för sin fru.
 
På fredag är det marknadsdags.
jag och min underbara väninna och kollega ska få en heldag tillsammans!
 
Toppen att kunna välja sina arbetskamrater!
Vi lärde känna varandra i USA för hela 20 år sedan (OMG!!)
 
Idag är vi lika nära som då och som sagt till och med kollegor,
kul kul kul!!!
 
Har faktiskt inte packat upp väskorna sedan förra marknaden,
bara nallat lite produkter!
 
Dryck och lip har försvunnit till kunder,
mannen har norpat en deo och en tandkräm.
 
Ytterligare en dryck försvinner imorgon,
en kund med Afte ska prova aloe vera gel i kombination med tandkrämen.
Håller tummarna att det kan lindra!
 
Avslutar med lite rolig PR!
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar