tisdag 23 juli 2013



I dag spar jag på bokstäverna ni får helt enkelt klicka er vidare.....

 
Vår Aloe Vera dryck finns i tre goda smaker och alla innehåller de så mycket Aloe Vera det bara går!
Ekologiskt odlad, färskpressad Aloe Vera i högsta klass!
Naturell, min mans favorit!

Tranbär, Äpple helt klart min favorit!

Aloe Vera bitar marinerade i persika, söt och många barns favorit!
 
Prova och se vad Aloe Vera kan göra för dig!
Är du inte nöjd får du pengarna tillbaka och du har provat HELT gratis!!
dvs förutom frakten om det tillkommer
 

7 kommentarer:

  1. Kettlebell låter som en riktigt bra present :-). Det räcker att ha en till att börja om man inte har hållt på med, så att man kan lära sig grundrörelserna. Sedan kan man ha flera, både i samma vikt och i olika vikter. Däremot vet jag inte vilken vikt han ska börja med, kanske 16 kg. Jag kör mest med 12 kg nu men den är för lätt i vissa övningar och för tung i andra. Du kan nog googla dig till lite tips om vikt för nybörjare.

    Ha en fortsatt skön sommar! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Jag hade nog valt samma smak som dig :)
    Borta bra men hemma bäst ;)

    Jag läste Jennifers svar ovan och jag har också 12 kg!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska definitivt prova kettlebell till hösten. Är sugen på att ge mannen och mig en kurs på kettlebell centret i Göteborg, kan ju vara en kul grej att göra tillsammans!

      Tack för titten!

      Radera
  3. Jag tror helt och håller på Aloe Vera trots att jag egentligen inte har så stor erfarenhet.

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är roligt att höra!

      Tack för att du tittar in!

      Radera
  4. Tack snälla du för mailet! Du känner mig redan, nä, det schampot är inte riktigt vad jag söker, tyvärr.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anade nog det men är jätteglad att du frågade!

      KRam

      Radera