söndag 29 april 2018

Hälsomässa...

med lite flärd var temat på helgens tillställning där jag stod med mina produkter.

Det var en jättefin blandning av utställare och många prova på behandlingar såsom healing, massage, hudvård och muskelavslappning (kommer inte riktigt ihåg vad deras företag hette). Tyvärr var det inte många som hittade dit. Vad det berodde på kan jag bara spekulera i men kanske läget, kanske marknadsföringen....

Min mamma leverarade lunch och jag kunde även passa på att smita in på en medial healing på 15 minuter. Tror nästan att det var det som var syftet med att jag ens befann mig på mässan. Jag har sedan min Reiki utbildning i vintras känt att jag behöver vidarutveckla det och här fanns en fantastiskt kvinna som tipsade mig om en utbildning i Falkenberg. När jag sedan googlade (vad skulle man gjort utan internet ;) ) kändes det klockrent.

Så även om dagen försäljningsmässigt var mindre lyckad fick jag ut det bästa av dagen!

2 kommentarer:

  1. Skönt att du fick en bra dag trots sämre försäljning :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att gå på en sådan mässa :) hoppas du fick massa bra produkter med dig hem!

    SvaraRadera