torsdag 22 februari 2018

Podtips!

Jag älskar att läsa böcker men det är inte alltid jag tar mig tiden att läsa, det var ju det här med prioriteringar! När jag landar på kudden är sömn det enda jag orkar med...

Men så upptäckte jag storytel, så fantastiskt bra! Jag lyssnar på allt i stort sett! Har blivit mycket åt det personliga utvecklings hållet, meditationer men även en hel del skönlitterärt. Perfekt i bilen, på springturen, under matlagningen, hundpromenaden osv


Jag har även fått en del tips på poddar men jag har inte riktigt fastnat för någon tills nu! En nyfunnen vän som jag träffade på Reiki kursen tipsade mig om Oprah´s SuperSoul Conversations, jag älskar dom!! Har lyssnat igenom flera och det är så mycket klokt och inspirerande som sägs!












Har du en podd du vill tipsa om?



8 kommentarer:

  1. Tack för tipset :) Vart kan man hitta den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har laddat ner podcast och sen sökte jag på Oprah så då dök den upp!

      Radera
  2. Tack för tipset, dock har jag inte lyssnat på poddar... men får nog testa :) Däremot slukar jag böcker. Just nu Dan Browns Begynnelsen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag älskar också böcker. Imorgon ska jag åka tåg i 3h och då blir det bok... :) Tack för att du tittade in hos mig!

      Radera
  3. Jag tycker också så himla mycket om den podden. Har knappt varit i bloggvärlden ett tag men tänkte bara säga hej och också säga att så himla spännande med reikin. Ha det så gott!
    Liv

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad roligt att du också gillar den! Jag har också tagit en paus från bloggvärlden men nu känns det roligt att skriva igen.... och reikin är superspännande!! Hoppas allt är bra med dig och jag ska kika in på din blogg. Kram kram

      Radera