onsdag 14 februari 2018

Going global....

är helt klar en dröm jag har!

Bildresultat för going global


Med Forever ÄR det möjligt! Idag finns Forever i över 160 länder och allt jag behöver för att bygga min business är egentligen en laptop och en telefon. Med hjälp av dagens teknik finns det egentligen inga som helst hinder. Tack vare det kan jag jobba var jag vill i världen. Jag kan beställa produkter, starta upp nya återförsäljare och coacha. Wiii blir alldeles lycklig bara jag tänker på det!

Idag har jag ett team av återförsäljare här hemma i Sverige. Var och en driver de sin egna verksamhet utifrån sina drömmar och mål. En del älskar produkterna och köper in till bra pris till sig själva, några nöjer sig med att sälja, andra använder produkterna som ett komplement till en redan befintlig verksamhet som exempelvis massörer, hunddagis m.m och några vill som jag bygga en business för framtiden för evigt...

Det heter ju Forever för intet ;) Produkter för din hälsa för att du ska må så bra du bara kan men också en Forever business på så sätt att dina barn faktiskt en dag har möjligheten att ärva det företag som du byggt. Häftigt eller hur och visst vore det då extra häftigt att kunna bygga upp en worldwide business....




2 kommentarer: