söndag 19 februari 2017

Att kunna träna hemma...

är ett måste för mig. Jag får inte ihop tiden för att gå på gym och friskis pass flera gånger i veckan. Det får bli längre fram när barnen blivit större. Jag började löpträna för ett par år sedan vilket är toppen, inga tider att passa bara snöra på sig skorna och ge sig iväg. 

Men... jag har insett att jag är lite bekväm av mig eller snarare jag är inte superförtjust i att springa när det är allt för kallt eller blåsigt eller regnigt. Ja ni hör massa massa ursäkter...

När Forever kom med sitt livsstilsprogram var det verkligen precis vad jag behövde. Ett träningsschema som jag kunde utföra hemifrån, toppen! Resultaten blev också toppen!

Nu har Forevers senaste träningsprogram kommit ut, F15 som finns både för nybörjare och för oss som tränat ett tag. Idag körde jag mitt första pass och jisses det visste var det tog!! Jag känner fortfarande av mjölksyran i benen och det ett par timmar efter. Kanske att jag nu efter lite träningsuppehåll borde börjat med beginner? 



Jag gillar verkligen konceptet. Det finns träningsvideor att följa, tydliga så det är bara att göra. Det behövs lite redskap såsom hantlar, gummiband och en yogamatta. Sen är det bara att köra!!

I F15 har du ett träningsprogram för 15 dagar men när dom är slut är det bara att köra 15 dagar till osv. Öka repetitionerna, öka vikten på hantlarna och sedan är du redo för nästa steg....

Bildresultat för forever living F15


Jag ser med spänning fram emot mina 15 dagar.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar