lördag 31 december 2016

Årets....

absolut sista beställning är nu gjord! Är så otroligt förnämligt att kunna sitta hemma och shoppa varor till min "garderobsbutik" för att sedan få leverans bara ett par dagar senare. 

Tittar jag tillbaka på året som gått upptäcker jag att jag ökat min egna försäljning. Inte jätteöverraskande då jag gillar statistik, det är ett bra sätt att hålla koll på hur det går. Vad jag kan konstatera är att jag ökat min försäljning trots att jag varit mindre aktiv. Det innebär att jag nu fått en stabil återkommande kundkrets. Precis som planen varit hela tiden. Är otroligt tacksam över att mina kunder väljer att handla av mig månad efter månad, år efter år. 

Nästa år ska omsättningen såklart öka ännu mer. Mer Aloe vera åt folket!! 

Mitt fokus ska nu förflyttas till att hjälpa andra öppna sina egna butiker. Att visa andra vilka fantastiska möjligheter det innebär att arbeta med Forever. Möjligheten till ett bättre välmående både för sig själv och andra, möjligheten till personlig utveckling och en extra inkomst som är mer än välkommen för de allra flesta!

Att få följa andra i deras mål och drömmar är oerhört spännande så jag ser fram emot en massa nya härliga kollegor under 2017.













2017 ska bli det år då allt jag sått börjar växa......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar