torsdag 1 januari 2015

Hälsosamma vanor..

Hoppas att ni precis som jag haft en underbar julhelg och att 2014 avslutades på bästa sätt!
I vår familj njuter vi av all den goda maten, promenaderna, sovmorgnarna, nära och kära och vi njuter av att bara få vara! 2 veckors ledighet, underbart och välbehövligt.

Första dagen på det nya året har vi firat med kalas för äldsta dottern som fyller 10 år. Wienerschnitzel och prinsesstårta stod på menyn. Otroligt gott efter all julmat och choklad.

Vet inte hur det är med er och era vanor men själv äter jag det jag tycker är gott men med måtta och jag försöker undvika vitt socker så gott det går. Är lyckligtvis inte så förtjust i sötsaker och har alltid tyckt om att röra på mig. Men självklart kan det bli för mycket av det goda ibland, som ikväll när jag till min förtjusning insåg att det fanns kex, fikonmarmelad och grönmögelost kvar sedan gårdagens nyårsfirande. Gud så gott......

Imorgon bär det av till Friskis igen det ska bli skönt att komma in i träningsrutiner igen.
En rutin jag inte bryter vara sig det är vardag eller ledighet är min lilla morgonhutt. Sedan snart fem år tillbaka tar jag dagligen en shot Aloe Vera på morgonkvisten, innan frukost. Det gör gott för mitt välbefinnande. Den vill jag absolut inte vara utan.

Mina föräldrar är på besök över helgerna och jag kunde inte låta bli att le när mamma öppnade sin väska, plockade fram sin dunk och ställde den på hyllan i kylskåpet. Härligt när goda banor smittar av sig!

Är du nyfiken på vad Aloe Vera Gel kan göra för dig tycker jag definitivt du ska prova. Ta reda på vad Aloe Vera kan göra för din hälsa. 90 dagars nöjd kundgaranti, inget att förlora snarare tvärtom!


Välkommen till min WebShop!

1 kommentar:

  1. Jag har ätit alldeles lagom med julmat i år och känner mig inte alls så mätt efter alla dagar...
    Samma här, lagom dos av det goda och mycket motion...
    Hua jag måste hitta till friskis snarast!! Har blivit promenader varje ledig dag, man blir ju beroende, det är ju så härligt

    Kram Sandra

    SvaraRadera