torsdag 4 december 2014

SPA produkter i julklapp?

Vem skulle du vilja ge en härlig SPA julklapp?

Ett eget litet hemmaspa paket till någon som du bryr dig om?

Mitt tips är Aroma Spa Collection, tre härliga produkter som doftar ljuvligt!
Duschgelen är min stora stora favorit! Badsaltet använder jag som fotsalt, har inget badkar....















Andra favoriter för en skön hemmaspa kväll är Marine Mask och Aloe Scrub.

Marine Mask är en härlig ansiktsmask som rengör på djupet. Det sker med hjälp av naturliga havsmineraler från tång och alger samt de återfuktande och hudvårdande egenskaperna hos Aloe vera, honung och gurka. Dessutom innehåller den rosmarin, som verkar både renande och stimulerande på huden och naturligt E-vitamin, som är en antioxidant. Masken är lättapplicerad och gör att huden känns fräsch och smidig. 













Aloe Scrub, använder jag till hela kroppen! Aloe Scrub peelar varsamt vilket gör att den med fördel även kan användas i ansiktet. 


Beställer du på min hemsida under december månad skickar jag med en hemlig julklapp. Behåll den själv eller ge bort den till någon du tycker om! Givetvis är det gratis frakt och till och med 90 dagars nöjd kundgaranti, helt unikt!!














www.myalovera.se/frumartinsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar