lördag 4 oktober 2014

Makeup visning

Står på schemat för helgen.
En vän från min allra första mammagrupp har bjudit in väninnorna för att skämma bort sig själva en stund.

Lilla hälsodrinken bestående av tranbärsjuice, lime och såklart mestadels Aloe Berry Nectar passar utmärkt som välkomstdrink. Rengöring och ansiktsmask för de som vill. Sonya Skin Care  är min absoluta favorit. En underbar hudvårdsserie med vitt te och svag doft av citrus, serumet is to die for!

Sedan frossar vi i makeup. Min handledare/sponsor/mentor och gode vän har köpt in hela make up serien Sonya Flawless och den har vi möjligheten att låna. Här finns allt puder, rouge, ögonskuggor, eyeliner, mascara, concealer med mera....

Sonya Flawless lanserades förra hösten och jisses vad vi sålde makeup, såå efterlängtad! 
  • Baserat på aloe Vera
  • Innehåller bivax vilket gör det väldigt krämigt
  • Inga mineraloljor
  • Ej djurtestat
  • 90 dagars nöjdkundgaranti
Själv använder jag sparsamt med make up. 
Mina favoriter är helt klart dessa...
Det sägs att den genomsnittliga kvinnan spenderar cirka 15 månader av sitt liv på att sminka sig. 1/3 går inte ut utan makeup, 6 av 10 går inte till jobbet utan makeup och 4 av 5 kvinnor använder mascara dagligen. 

Vilken kategori hör du till?






1 kommentar: