söndag 28 september 2014

Produkter jag inte kan vara utan!

När jag blev återförsäljare för fyra år sedan hade jag aldrig prova Forevers produkter. Jag hade ingen aning om hur brett sortiment de hade/har. I ärlighetens namn såg jag bara affärsidén, jag visste att Aloe Vera plantan hade fantastiska egenskaper och det räckte för mig.

Idag är produkterna och den personliga utvecklingen det viktigaste för mig. Det känns bra att jag har möjligheten att ge min familj kvalitativa produkter som får oss att må bra. Tog mig en funderare på vilka produkter jag/vi använder varje dag. Är det någon du är nyfiken på så klicka bara vidare på länken!

Det blir en del och något har jag säkert glömt. Förut köpte jag alla dessa produkter i en massa olika affärer idag ger mitt Forever kundnummer mig möjligheten att beställa allt från nätet och till bra rabatt.

Ett eget kundnummer kan vem som helst skaffa, det finns inga krav och inga kostnader förutom frakt såklart. Med ett eget kundnummer har du möjligheten att köpa bra produkter till dig och din familj. Vill du kan du även rekommendera produkterna du köper hem till vänner, kollegor, släkt och andra bekanta och på så vis kan du försörja ditt eget bruk.

Vill du veta hur du går tillväga för att få eget kundnummer? 
Kontakta mig så hjälper jag dig gärna!


Så här kan det se ut på köksbordet när en leverans anlänt. Rena julafton!

4 kommentarer:

  1. Det där kosttillskottet för kvinnor. Undrar om det vore nåt för mig.. Ska läsa om det.

    Ha en stråååålande vecka!!

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör det, det är toppen tycker jag! Säg bara till så skickar jag en burk!

      Kram och tack för titten!

      Radera
  2. Tack för din hälsning hos mig! Och om jag inte redan prövat två gånger redan hade du gärna fått skicka;) Men tyvärr har jag inte märkt någon skillnad någon av gångerna och då provade jag tre månader åt gången. Så den senaste gången var jag klok nog att utnyttja den fantastiska förmånen med nöjd-kund-garantin. Ett otroligt bra sätt att verkligen kunna testa produkterna! Verkar helt unikt, inte träffat på någon annanstans. Och jag skulle verkligen vilja att det hade funkat för mig att dricka drycken.

    Många kramar
    Suz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Toppen att du har provat och visst är det bar att man kan använda nöjd kundgarantin! Tack för titten här och ha en underbar vecka!

      Radera