onsdag 10 september 2014

Ack så litet...

men oj så användbart!

Det är oerhört roligt när kunder återkopplar självmant för att berätta om hur de upplever produkterna jag säljer.

Aloe Lip är en riktig storsäljare, ett läppbalsam med aloe vera och mjukgörande jojoba. Perfekt på höst och vinter då det inte innehåller något vatten som torkar ut huden.

Jag och mina kollegor brukar kalla Aloe Lip lilla förstahjälpen för det har så många användningsområden.



Aloe Lip finns i min butik

Som kund kan jag förstå att man kanske i första hand tänker läppar då det är ett läppbalsam men för ett par veckor fick jag det här meddelandet från en kund.

Här kommer en bild på min dotters fötter.
Hon lider av så kallade "sommar-fötter" som vissa barn gör. Det betyder att fötterna är extra torra och känsliga. Under sommaren när barnen ofta springer barfota, badar osv blir fötterna mycket torra. Kommer det då in smuts, sandkorn eller annat uppstår det lätt sår och irritation. Det enda som hjälper är att tvätta och smörja om och om och om och om igen....
Jag har använt mig av olika feta salvor på apoteket och även propolis. Det har funkat ok.
När vi åkte till Italien nu i somras glömde jag alla salvor hemma..... KATASTROF!!!!

Men jag hade med mig aloe vera lipet som jag aldrig går hemifrån utan. Så jag smörjde med det i 14 dagar och fortsatte när vi kom hem, FANTASTISKT! 
Bättre än allt annat jag provat!



Underbart med nöjda kunder! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar