onsdag 2 juli 2014

Shopping...

Tidig dag från jobbet,
susade ner på cykeln till stan för egen tid!

Herregud vad mycket egen tid jag haft hela veckan,
jag njuter tro mig!

På fredag kommer alla mina godingar hem och jag längtar efter små armar, små mysiga kramar!

Men just nu njuter jag!!

Klippning, 
jisses ni skulle se mig!

Lockar lockar och åter lockar!

Fattar inte vad som hände efter Lilleman,
det tog skruv kan man säga ;)

Frisören tyckte det var roligt att få busa till det och jag jaa vad ska jag säga...

Lite ovant känns det allt!

Hoppades på att hitta kläder efter min färganalys,
men ack nej..

Istället shoppade jag fullständigt loss på diverse små pryttlar till marknaden imorgon.

Har ju varit på kurs.... 

Har ju lärt mig att vi absolut inte borde ställa produkter på rader för det ser sååå oinbjudande ut!!

Istället ska det kreativt ställas i ordning med färg och små pryttlar som jag nu inhandlat!

Så imorgon blir det upp till bevis!!

Skrattar inombords för detta är inte alls min grej men ska villigt erkänna att det ska bli riktigt roligt att försöka och jag ser med spänning fram emot om det ger resultat!

Jag brukar ju inte vara så sen med att haka på nya grejer,
utveckling utveckling!!

Kram på er alla och roligt med nya läsare,
varmt välkomna!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar