tisdag 17 juni 2014

Ambassadörer...

Nick Söderblom blev ambassadör för Forever för cirka två år sedan.
För bara ett par veckor sedan fick vi en ny ambassadör för våra produkter och för vårt företag!
Annika Sjöö är inte helt okänd, många har sett henne dansa i Let´s Dance och hon är fantastiskt duktig vad det gäller hälsa och friskvård!
Känns jätteroligt och ännu en bekräftelse på att våra produkter är fantastiska och att vårt företag är grymt bra!!

Annika Sjöö
”Träning, hälsa och kost har alltid varit mitt stora intresse och jag är oerhört tacksam över att jag får arbeta med det jag brinner för. Det ger mig möjlighet att inspirera människor och hjälpa dem att må bra.
Samarbetet med Forever skall bli fantastiskt roligt och spännande! Som egen företagare är jag mitt eget varumärke och därför är det viktigt för mig att förknippas med bra produkter. Forever står för hälsa och det passar perfekt ihop med det jag gör och står för!
En av mina Forever-favoriter är honungen. Jag älskar att baka och laga mat och honung är ett underbart, naturligt livsmedel som passar perfekt in i mitt kök! Andra storfavoriter är Flawless Volumizing Mascara – den är fenomenal! – och Sonya Skin Care som verkligen ger huden en fräsch lyster!”
– Annika Sjöö
// Träningsinstruktör, kostrådgivare och ambassadör för Forever



ick Söderblom
“Jag har hållit på med fitness och hälsa hela livet och det ligger mig varmt om hjärtat att hjälpa andra människor att ta hand om sig. Jag är mån om vad jag äter och om vad jag använder på min hud och när jag träffade Forever kändes det helt rätt med en gång! Konceptet är klockrent: affärsmöjligheten är generös och genomtänkt, i företaget finns en enorm, positiv energi där alla gläds åt varandras framgångar och produkterna håller absolut högsta klass.

Några av mina personliga favoriter bland tillskotten är Argi+, Ultra, Arctic Sea och självklart Aloe Vera Gel. Dessa använder jag dagligen och jag tycker om att känna hur gott de gör i kroppen. Huden får sitt med Aloe Nourishing Serum och Sonya Deep Moisturizing Cream. De passar mig perfekt eftersom mitt yrke innebär stora påfrestningar på huden då jag duschar ofta, reser mycket och vistas mycket ute i solen.

Eftersom jag har hållit på med kost och träning så länge kan jag väldigt mycket om detta och har därför med mig en sund skepsis. Jag vill bara använda de bästa produkterna och jag tycker även att det är viktigt att man omger sig med positiva, motiverande människor. Det gör jag nu och jag är stolt över att få representera Forever.”

- Nick Söderblom
/ Personlig tränare, föreläsare och ambassadör för Forever

2 kommentarer:

  1. Intressant :-)

    Hoppas att du har haft en härlig midsommar helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Ja det där var ju riktigt bra ambassadörer!
    Kram

    SvaraRadera