onsdag 7 maj 2014

Hemma igen....

Hade fantastiska dagar i London!

Tänk att i fyra hela dagar få ägna sig åt det man tycker är roligast och det tillsammans med andra som brinner för samma sak!

Lyx....

Två dagar spenderade vi på O2 arenan,
Forever bjöd på storartad underhållning.

Jag är mäkta imponerad över hur välproducerat det var!

Väl hemma igen gäller det att ta vara på all den energi som helgen gav.

Jag vill och ska verkligen lägga in en högre växel vad det gäller jobb!

Har funderingar kring hur jag kan förbättra utbildningen för mina återförsäljare,
de som vill...

För mig är den personliga utvecklingen helt klart det viktigaste och det vill jag även ge mina kollegor.

Tänker därför sätta ihop ett erbjudande med både teori och praktik.

Verkligen något att lura på!


Här är kollegor från bland annat Kazackstan,
dom är otroligt duktiga!



Är otroligt tacksam över att jag gavs möjligheten att arbeta med Forever,
lär mig så otroligt mycket!

4 kommentarer:

  1. Så skönt att du mådde bättre innan du gav dig iväg på roligheter! Skoj att komma hem med tips, idéer och få inspirera andra!
    Såg du mer av London?
    Kram Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag mådde helt klart bättre men kan ärligt säga att jag njöt inte direkt av någon mat!! Åt dock på en av Jamie Olivers restauranger, det var gott! Det blev tyvärr inte så mycket sightseeing, lite shopping men det var allt!

      Radera
  2. Alltså! Du ÄR verkligen en affärskvinna med hjärta och hjärna! :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera