måndag 19 maj 2014

Har haft en skön måndag...

Vi har så härligt måndagslunk hemma hos oss,
älskar det!

Tjejerna kommer iväg till skolan, Lilleman och jag tar låångfrukost.

Lite städ, lite jobb, lite lek, lite utevistelse, lunch och sedan kommer tjejerna hem.

Idag tog vi en tur till sandlådan och jobbet fick hänga med.

Ett kundsamtal tar cirka 5 minuter och tar man några då och då hinner man med både son och arbete!

Fick glada besked idag.

En kund till mig var nöjd med MSM:en som han köpte mot sin svåra acne,
huden hade lugnat sig tyckte han.



Om en månad ringer jag för ny återkoppling,
eftersom han verkligen köpte krämen i ett specifikt syfte vill jag att han är NÖJD!!!

So far so good!!

Ikväll hade vi avslutning för våra "speciella" teamträffar,
det har varit så lärorikt men det känns roligt med nya projekt!

Till hösten har vi riktigt roliga saker på gång,
det känns inspirerande.

Är så glad och tacksam att jag tillhör det team jag tillhör,
helt i min anda helt rätt för min företagsvision.

Love it!








2 kommentarer:

  1. Vad skönt med en skön måndag och start på veckan! Själv går det i ett från att man kliver innanför dörren! Iaf idag...
    Vad kul att du är taggad inför nästa år Gbg varv :-) platserna släpps den förste juni!
    Jag sprang i år och blev riktigt nöjd med mitt resultat! Det är en rolig folkfest så jag tycker allt att du ska springa nästa år!!!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Så härligt att läsa!! Du låter så glad och positiv. Full av energi och idéer! Plus att du ser ut som ett energiknippe när man ser bilderna på insta :) Du är fin du!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera