lördag 15 februari 2014

Ojdå...

Den nya headern blev visst lite stor,
får se om jag kan minska den lite...

Idag åker mina kollegor till Norge för att lyssna på en helt makalöst spännande person.

Jag önskar såå att jag hade kunnat vara där men man kan inte vara med på allt.

Bestämde mig redan i höstas att jag skulle hoppa detta eventet då det kostar lite pengar och ännu en helg försvinner från familjen.

Prioriteringar prioriteringar,
inte alltid lätt när man vill så mycket.

Men även om det känns tråkigt känns det ändå skönt!

Jag har köpt hennes böcker och my good vad de ger energi,
så jag får iallafall en bit av kakan!

Jan Ruhe är som en guru inom networkmarketing,
hon jobbar inte inom samma företag som jag men hon har gjort en makalös karriär inom sitt företag.

En av böckerna som jag läser just nu!

Jag har henne på FB och hon kommer med många tänkvärda affirmationer!

Önskar er alla en härlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar