onsdag 5 februari 2014

Detox...

Har inte klingat i mina öron.

Lite skeptisk och inte förtjust i tanken att man under ett par veckor utesluter en massa och sedan efter detoxen troligtvis falla in i samma kostvanor som tidigare.

Jag vill ha ett helt koncept..

Jag har blivit bönhörd! :)

I helgen lanserade Forever sitt nya detox koncept för oss återförsäljare.

En detox framtagen i samråd med dietiser.

Tanken är att du ska få en helhet ett nytt tänkande kring mat.

Inte nog med att du ger din kropp en massa nyttigheter under själva detoxen du får också med dig en massa massa bra recept som du kan fortsätta med efter detoxen.

PRECIS VAD JAG HAR LETAT EFTER!!

Till och med jag kan nu tänka mig en detox!

Massor med bra råd och tips får du via en special länk som du får när du köper ditt detox kit!

LOVE IT!!



2 kommentarer:

  1. Jag har hört om denna helg från min arbetskamrat som var där med sin fru! Han hade haft en fantastik helg!!!
    Låter som du också har haft det bra!
    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Det där tycker jag verkar intressant. När börjar du sälja det?

    SvaraRadera