torsdag 2 januari 2014

Morot...

Forever är fantastiskt duktiga på att motivera och premiera sina återförsäljare!

2014 och Välkommen till Forever!!

Årets första utmaning, årets första morot premierar helt klart alla nya kollegor!

I varje beställning får man något extra som hjälper en att driva sin verksamhet framåt.

Nästan så att jag önskar att jag vore ny på nytt,
å andra sidan  är det nästan roligare att få glädjas med andra!!


Imorgon har jag ett telefonmöte inbokat med en Skåne tjej,
vi ska prata produkter och vem vet längre fram kanske vi även pratar möjligheter!!

Fylld med förväntan undrar jag vem min första nya kollega 2014 kommer att bli??

Kanske är det du??

Är du lite nyfiken tycker jag definitivt du ska höra av dig,
ett litet steg som kan bli början på något stort!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar