tisdag 21 januari 2014

Här osar det...

bränt kött!

Allvarligt men inte helt allvarligt!

Skulle värma bröd till barnen,
vilket jag alltid gör i ugnen.

När jag skulle vända på det kom jag åt med handen mot ugnstaket,
hur många har inte gjort det??

Det bara pös till...

Tänkte först ta ett kort,
ni vet ett före och ett efter kort.

Före gelly och efter gelly!

Galet!

Sansade mig,
gick till badrummet och satte på en STOR klick gelly.

Svalkar skönt,
när gellyn börjar försvinna lägger jag på en ny klick!

Hoppas ni förstår att detta gör man självfallet bara vid lättare brännskador,
annars måste man givetvis uppsöka läkare!!

Aloe Vera Gelly är verkligen vår första hjälpen!

Den får inte glömmas bort i badrumsskåpet!

Testa testa testa!

Aloe Vera plantan på tub!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar