måndag 13 januari 2014

Fantastiskt!

Söndagen gick över förväntan!
Söndagen var fantastisk och jag känner mig såå otroligt tacksam!

Omgiven av nära vänner, kollegor och förhoppningsvis blivande kollega gjorde mig lycklig.

Att få dela allt som vårt team har att erbjuda med andra känns givande,
hmm det är svårt att beskriva!

Malin Hammar var outstandig!
 Många härliga skratt, förundran och eftertanke!

Förfasade oss över vad vår mat innehåller och fick bra vardagstips på hur man kan tänka,
vår egen kostdietist är duktig och inspirerande.

Min handledare pratade om kärlekens fem språk,
igenkännande och kom ihåg att du måste berätta vad DU vill ha!

Efter gårdagen känns framtiden så spännande,
känns som att allt är möjligt!


På väg mot söndagens roligheter!
 Oj vad förväntansfull jag kände mig!

Tackar!!



Jag och två goa kollegor hade fått i uppdrag att fixa ett fint produktbord!
jisses vad mycket roliga produkter man har hemma!


Malin Hammar, Oj vad duktig hon är!


2 kommentarer:

  1. Jag har provat en del aloe vera - produkter som jag köpte när vi var på Kanarieöarna. Det är både Aloe Vera - gel som funkar oerhört bra på huden för alla möjliga åkommor. Även Aloe-vera-tandkräm som är fantastiskt bra!
    Fin blogg du har!

    SvaraRadera
  2. Tack Susanne för dina fina ord om min blogg och tack för att du lämnar en kommentar!
    Det är många som upptäcker aloe veran och dess goda egenskaper utomlands första gången. Andra kulturer är långt före oss vad det gäller att använda det som naturen har att erbjuda!
    Kram

    SvaraRadera