torsdag 16 januari 2014

Efter en...

feelgood kväll på slottet har jag hittat en ny favorit!

Produktfrossa, vi går igenom ALLA produkterna i katalogen......

På en timme hann vi nästan halva,
nästa vecka fortsätter vi!

I min nästa beställning ska jag definitivt lägga den här lilla burken i min varukorg..



Royal Jelly eller Bidrottninggelé!

Herregud Bidrottningsgelé!! 

Bara ordet BIDROTTNINGSGELÉ gör ju att man fattar att det måste vara oerhört bra!

Googlade och fann bland annat det här..

Royal Jelly / bidrottninggele är den näring bidrottningslarven får under sin uppväxt till den förpuppas. Den är mycket näringsrik och lägger grunden till bidrottningens livskraft. Hennes livslängd är 5-8 år i jämförelse med arbetsbins 45-60 dagar.

Egentligen tycker jag att det räcker gott och väl med att dricka Aloe Vera,
men jag bara MÅSTE testa!!

En produktfrossa som vi hade ikväll ger energi till tusen,
 för man inser vilken guldgruva av bra produkter som finns i min garderob!

Extra roligt var att vi hade massor med gäster på slottet med oss idag,
många nya återförsäljare på gång och det ger också energi till max!

En bra kväll på slottet helt enkelt!






1 kommentar:

  1. Det låter väldigt intressant det där! Jag blir nyfiken... Jag håller själv på med bivax-ljus eftersom ljus av bivax verkligen renar luften i omgivningen... biets produkter är helt fantastiska!

    SvaraRadera