söndag 15 december 2013

Tro´t eller ej..

 
men jag tar det lugnt ibland,
ganska ofta faktiskt!
 
I ärlighetens namn gör jag såå mycket mindre än vad många av mina Forever kollegor gör!
 
Jag är inte i närheten,
inte på långa vägar.
 
Å andra sidan är det mycket som ska gå ihop i livet och jag har inte bara mig själv att tänka på.
 
Det bästa är att det är helt upp till mig själv,
ingen annan behöver lägga sig i om jag inte gör så många knop.
 
Forevers grundare Rex sägs ha sagt följande:
 
Om du på 2-3 år gör det som andra inte kan drömma om att göra,
så kan du resten av ditt liv göra det som andra går och drömmer om!
 
Jag har sett flera som gjort det på ett par månader,
jag har sett flera som gjort det på ett par år
och min tanke är att om det tar andra månader eller 2-3 år
så gör det inget om det tar 5-6 år för mig..
 
Det viktigaste är att jag fortsätter och målmedvetet arbetar mot mina drömmar!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar