söndag 22 december 2013

Julstök

Nu fejas och grejas det för fullt hemma hos familjen Martinsson!
 
 
Huset är städat, tomtarna har smugits fram ur vrårna och granen är på plats!
 
Mysigt och hemtrevligt!
 
Idag blir det en tur till stan för att fixa de sista julklapparna,
annars har jag beställt allt via nätet iår.
 
Räknade ut att jag sparat cirka 600:-!!
 
Tänk att jag inte gjort detta tidigare!
 
Kvällen avslutas med julkonsert i kyrkan där alla barnen är döpta och vi gifte oss,
nostalgi!
 
Bloggbesöken och inläggen kommer nog lite glesare nu i juletider.
 
Återhämtning på alla plan!
 
Jag njuter för fullt av ledighet och familjetid!
 
Önskar er alla riktigt lugna sköna dagar så här innan julafton!
 
 

3 kommentarer:

  1. Underbart att känna lugnet!!! Min man ska rulla köttbullarna idag och sen är vi klara! Imon är ändå en mysig dag då det är uppesittarkväll! Jag jo bar iofs först men sen så är jag ledig

    Kram och God Jul på dig
    Sandra

    SvaraRadera
  2. Det är ju perfekt att handla julklappar på nätet :). Nej så här i juletider hinns inte bloggvärlden med riktigt :). Fortsätt att njuta av ledigheten och jag önskar dig och de dina en riktigt God Jul! Kram Jennifer

    SvaraRadera