torsdag 21 november 2013

Phu...

Har äntligen landat hemma i kontorsstolen,
en äggmacka och lite nervarvning känns efterlängtat!
 
Vicken dag eller snarare vicken kväll.
 
Minst 20 vetgiriga återförsäljare med katalog och penna i högsta hugg mötte mig på slottet.
 
Jag hade lyckats smeta i mannens gamla hårvax i håret, det luktade inget vidare...
 
Funderade mest på hur jag skulle hålla folk på avstånd,
vi är väldigt kramiga inom Forever.
 
En kollega kom fram, kramades och sa...
Åhh använder du conditionen? Jag blev så full i skratt för hon sa det så positivt och jag var tvungen att erkänna att det var mannens hårgele som luktade...
Ni må tro att vi skrattade,
lite frigörande!
 
Klockan blev 17:30 och vi satte igång,
jag lyckades hålla på i 1h och 15 min.
 
Ni ska veta att det är hiskeligt bra för att vara mig!
 
Jag är snabb!
 
Effektiv skulle man också kunna kalla det.
 
Men jag kände mig rätt lugn och ett tag fick jag till och med öka farten!
 
Det roligaste med kvällen var ändå att min återförsäljare från Göteborg var med.

En go tjej som kan så mycket mer än hon tror
 
Hon är en superduktig massör och egen företagare,
en tjej som det ska bli så otroligt spännande att följa.
 
Jag har på känn att hennes personliga utveckling kommer vara enorm!
 
Nu blir det lite Heat Lotion på spända muskler sedan kommer jag somna bäst av alla!
 
 
Kvällens produkt som engagerade mest.
ALOE MSM GEL en djupgående kräm, enda ner i bindväven.
Tycker att bilden egentligen är lite missvisande för den här krämen kan man också prova på acne..
 



1 kommentar:

  1. Vad roligt att du är så på gång! Beundrar dig verkligen som kan prata så inför folk, önskar jag hade den talangen faktiskt.
    Ja, nu ska vi börja borsta tänderna på Cecar, helst varje dag, hm, hoppas vi kan få in den rutinen. Veterinären tyckte jag skulle välja en kräm med god smak, t ex lever, så blir det lättare att borsta. Ni har ingen sån smak eller?
    Ha en skön fredag!
    Vi planerar att åka iväg i eftermiddag och fixa barnens julklappar, skönt att ha det gjort.
    Kram

    SvaraRadera