söndag 10 november 2013

Efter..

en underbar kväll med härliga vänner känner jag mig oerhört ödmjuk inför livet!
Nya bekantskaper är så spännande,
att få lyssna och ta del av deras livsberättelser är en gåva.
 
Tänk vad mycket erfarenhet, kompetens och värdefulla insikter vi alla besitter.
 
Dom är alla mina hjältar på olika sätt!
 
Min största hjälte är väninnan som kämpar tappert mot cancer.

Hon har en livsglädje som du inte ens kan föreställa dig.
 
Tänk att tacka cancern för att den räddade livet på henne....
 
Hon har inte bara fått en utan två cancerdiagnoser inom ett år,
hade hon inte fått den första cancern i livmodern hade hon troligtvis inte överlevt hjärntumören som upptäcktes för bara ett par månader sedan.
 
Hon har kämpat och glädjen över att kunna delta på tjejkvällen var obeskrivlig.
 
Hon är min hjälte, min förebild för att livet är på tok för värdefullt för att inte njuta av varje stund!
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar