måndag 14 oktober 2013

Våga...

stå i din egen kraft och lev inte någon annans liv!
 
Ack så klokt men ack så svårt ibland.
 
Tänkte skicka med er något att fundera över under dagens lopp...
 
Vilka ord vill du tänka om dig själv??
Självklart positiva!!
 
Fundera och skriv gärna ner...
 
Jag har börjat så smått och än så länge har jag plitat ner..
 
omtänksam, förtroendeingivande, inspirerande..
 
tre ska bli fler och jag ämnar fylla på listan under dagen!
 
Nu ska Lilleman och jag äta frukost, läsa Gp och ha en härlig förmiddag tillsammans.
 
Önskar er en underbar dag!
 
 
Bilden har jag lånat av www.finest.se

2 kommentarer:

  1. Nej det är inte det lättaste att hitta positiva ord till sig själv. Men smart att tänka på positiva ord som man vill vara, det tror jag minsann att jag ska börja skriva ner :).
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du gillade idén!

    Kram

    SvaraRadera