måndag 21 oktober 2013

Regnet...

har slutat och jag har lugnat mig!
 
Kan ju inte påstå att jag är direkt långsint eller hetsar upp mig allt för mycket i onödan.
 
Det går snabbt över och är oftast light varianten!
 
Från flour till makeup!!
 
Den nya sminkserien slår alla rekord,
den toksäljer!!!
 
Gillar du smink, vill du tjäna en extra hacka i månaden??
Tveka inte!!
 
Själv har jag inte haft någon visning mer än för mina egna återförsäljare.
 
Anledningen är att boxen är otroligt eftertraktad,
gör ju det så mycket lättare när gästerna har möjlighet att prova allt.
 
Men november är min månad!!!
 
Då ska jag boka in visningar så det står härliga till....
 
Två är redan klara och jag hoppas det blir fler!
 
Jag som skulle chilla efter en hektisk oktober men visningar på hemmaplan känns kul kul kul!!
 
Till helgen åker jag till min supersäljare i Skåne,
hon säljer så det knakar.
 
Vi ska ha en heldag tillsammans,
berättar mer när det närmar sig!
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Var i Skåne bor hon? Du har inte vägarnas förbi mig i Småland då? I så fall kunde du väl komma inom på en fika!
    Kram

    SvaraRadera