lördag 5 oktober 2013

Grått..

ute passar mig perfekt!!

Jag måste verkligen ta tag i livet inomhus!
 
Bokhyllorna är under nedmontering,
här ska tänkas nytt och möbleras om.

Frågan är bara var alla böcker ska ta vägen,
gör ont i själen att slänga dom.
 
Sedan är det bokföringen,
ligger lite efter IGEN!
 
Jag som hade en färdig plan sist jag arbetade i kapp,
den höll inte!
 
Min tanke har varit att lämna Lilleman på förskolan ett par timmar någon måndag i månaden då jag är ledig från mitt andra arbete´.
 
 
Men det är ju så mysigt att vara tillsammans och jag tänker alltid, jag hinner...
 
Fast det gör jag inte!
vilket i för sig är bra för det innebär att jag säljer...
 

Ett av ljusen från Anna,
det blir så vackert när stearinet smälter!

1 kommentar:

  1. Se där ja, det blir ännu finare ju mer det brinner, vänta och njut.

    Ja det är så svårt att hinna med allt. Tiden går för fort....

    Kram

    SvaraRadera