söndag 1 september 2013

Två flugor i en smäll!

Satte mig på cykeln och begav mig till teatern,
till dagens Inspirationsdag.
 
Men innan jag mötte upp mina Forever kollegor och bänkade mig på teatern hann jag svischa förbi ett evenemang jag beundrar i massor.
 
Ett gäng kvinnor arrangerade idag en promenad i Kungsbacka för att hjälpa barncancerfonden.
 
 
På plats kunde man även köpa jättefina Alicemössor!
Det var det jag gjorde innan jag susade in på teatern...
 
Här inne på teatern i min nya fina mössa, lappen sitter kvar som ni ser... :)

Även om jag inte kunde delta i promenaden kändes det roligt att kunna bidra!

Inspirationsdagen bjöd på härliga skratt och eftertänksamhet!

Brukar faktiskt vara fylld med energi när jag kommer hem ifrån en sådan här dag men så var det inte idag!

Föreläsarna idag var jätteduktiga men det handlade mycket om deras personliga resor,
vilket är otroligt inspirerande men för mig just idag ledde det mer till eftertänksamhet och en känsla av vem är jag i det hela?

Hmm kanske låter luddigt men så känns det!



Det här var en urmysig kille och en annorlunda föreläsning!

Nu ska jag fortsätta njuta av söndagen!!




 


1 kommentar:

  1. Ett fint engagemang tycker jag av dom tre tjejerna :-)
    Så fin du blev i din nya mössa!!!

    Kram Sandra

    SvaraRadera