måndag 30 september 2013

Tårar och Glamour...

Måndagar har jag Lilleman för mig själv hela förmiddagen.

När tjejerna är i skolan då passar vi på...

Det är prinsessfilm, prinsesskläder och mycket dans!

 
Vi spenderar mycket tid i flickornas rum.

 
Visst är han fin min lilleman!
 
Det är otroligt mysigt att få rå om bara honom en stund.
 
När sedan tjejerna kommer hem ja då tar han en middagslur och jag kan i lugn och ro ägna mig åt mina stora flickor, härligt!
 
I dag damp Hjärtebarnstidningen ner i brevlådan,
fina och otroligt rörande repotage.
 
Blödig som jag är trillade tårarna både till repotage och youtube inlägg på FB sida
 
Tog en roadtrip till grannkommunen för att lämna en tandkräm på prov till en person jag haft kontakt med, trodde jag!!
 
Snopen fick jag köra hem med påsen jag gjort iordning ,
vi hade tydligen missuppfattat varandra och han ville absolut INTE prova vår tandkräm då den inte innehåller flour.
 
 
 
Här gäller det att inte ta saker personligt,
han dissade tandkrämen inte mig ;)
 
Från diss till hiss!!
 
Avslutade dagen med föräldramöte, fick ett helt nytt intryck av mellantjejens fröken vilket toppen möte hon fixade vilken sprudlande energi och glädje hon känner för sitt arbete.
 
Härligt smittande!!
 
Nu ska jag sjunka ner i soffan!
 




4 kommentarer:

  1. Vilken liten sötis han är och klart han ska husera i flickornas rum ;) Ja det är verkligen mysigt att vara med barnen en och en också. Passa på lite extra som. De behöver det. Nej klart han inte dissade dig! Han kanske hamnade i chock av ditt bländande vita leende ;)

    Ha det gott i soffan!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Åh det låter som en alldeles underbar måndag! Och bilderna är så härliga :-).
    Vad roligt att du fick den känslan efter mötet, det betyder mycket tycker jag, att även vi som föräldrar tycker att det känns bra med lärarna.
    Ha det! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Visst är han underbar, din Lilleman!

    Är det ok om jag lägger i ljus för 200 kr inkl frakt?

    Ha en fin dag

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig prinsess-kille. Bra att ha barn av båda kön så det finns utrymme för alla typer av lekar för alla ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera