onsdag 4 september 2013

Svacka...

Just nu känner jag att det händer absolut ingenting med min Forever verksamhet,
kan meddela att tankarna kom idag och...
 
kan meddela att tankarna kom bara för att en kollega till mig just nu har otroligt flow i sin verksamhet!
 
Jag gläds med henne men samtidigt undrar jag vad jag gör för fel!
 
Man ska inte jämföra jag vet!!
 
Trots att jag är alldeles snart 38 fyllda så gör jag det likväl!
 
Jag vill så otroligt mycket och ibland behöver saker och ting lite tid.
 
 
Borde egentligen inte deppa ihop för jag har väldigt mycket på gång men inte riktigt på det vis som jag vill ha det.
 
Imorgon är det marknadsdag och jag hoppas på lite uppsving,
lite ny energi!
 
Turligt nog brukar mina svackor vara väldigt kortvariga,
så imorgon är det säkerligen annat ljud i skällan.
 
Nu ska jag ägna kvällen åt att förbereda morgondagen!
 
 

4 kommentarer:

  1. Det är väl skönt att du vet att dina svackor är kortvariga! Men jag kan förstå dina tankar hur det känns när det inte flyter på!
    Lycka till på marknaden imorgon

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Känner igen mig, det är lite trögt i min webbutik också:( Men precis som du säger, vi får kämpa på och inte ge upp;)

    Lycka till imorgon:)
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  3. Ja vi får väl alla våra svackor ibland, hoppas att det blir en kortvarig svacka för dig och att det kommer gå superbra på marknaden!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  4. De där svackorna hör till, det har jag med emellanåt. Just nu känns fotvården trög men ljusen går desto bättre och det är ju jätteroligt. Det går upp och ner, så är det bara och då får man tillåta sig att ha svackor ibland.
    Kram

    SvaraRadera