lördag 7 september 2013

Lördag igen??

Verkar som att jag inte riktigt har koll på dagarna!
 
Men idag är det definitivt lördag,
eller??
 
Idag har mamma och jag varit en tur till Göteborg på Hälsa och livsstilsmässa.
 
Lite galet, intressant och spännande!
 
Vi har verkligen haft en jättetrevlig dag!
 
Innan vi åkte spenderade jag 30 minuter framför spegeln,
det är inte likt mig ska ni veta!
 
Vanligtvis drar jag borsten genom håret, plattar lite, tar fram ögonpennan och några drag med mascaran.
 
Men har man nu en hel showcase med härliga produkter som man knappt vet vad man ska använda till men ändå tycker det är otroligt roligt måste man ju bara prova och prova och prova!!
 
Så det bidde både ögonskugga, rouge, puder, läpp penna och läppstift!
 
Blev själv väldigt nöjd! :)
 
Tog en titt in i framtiden och den såg lovande ut,
hon tyckte jag skulle starta eget företag!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar