onsdag 11 september 2013

God mat och mysigt sällskap..

Kan ju inte säga annat,
mannen och jag har varit ute och ätit middag!
 
Det är rena lyxen här,
mina föräldrar är på besök!
 
Njuter i fulla drag!
 
Om en månad åker dom till Spanien och då får vi verkligen längta....
 
Så nu passar vi på att rå om varandra,
ja även mannen och jag passar på!!
 
 
Nu börjar en del tackla av runt omkring...
 
Så här överlever jag och min man hösten...
 
Aloe Vera sitter fint i magen där 70% av immunförsvaret finns!

 
Våra biprodukter är AMAZING!!
Beepollen är helt klart värt en googling!!

2 kommentarer:

  1. Har de hus i Spanien, dina föräldrar? Brukar ni vara där och hälsa på?
    Beepollen ska jag läsa om, jag som funderar på att börja med biodling.
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. Så trevligt med föräldrarna på
    Besök, klart att du och mannen får passa på att gå
    ut lite på tu man hand...

    Kram Sandra

    SvaraRadera