lördag 21 september 2013

38...

men tydligen inte en dag över 18??

I går fyllde jag år,
åkte till systembolaget för att inhandla vin till kvällens middag och fick visa leg!!!
 
Jag skrattade och han bakom kassan skrattade...
 
Hade en underbar födelsedag i sällskap med goda vänner.
 
Fick ett par örhängen av mannen och barnen som jag visserligen valt själv!
 
En kompis kompis är silversmed och gör superfina smycken.
 
 
 
Så här ser mina nya fina örhängen ut.
Kedjan kan man ta bort och sätta dit när man vill,
superfiffigt!!
Bilden är lånad från Mårts design
 

5 kommentarer:

  1. Men grattis i efterskott - både till födelsedag och till att ha fått visa leg! :-D

    SvaraRadera
  2. GRATTIS i efterskott vännen! Hoppas din dag var jättebra. Gammal ser du ju inte ut i alla fall, ha ha, kul.

    Något ovalt litet ljus har jag tyvärr inte men någon annan mindre modell finns ju om du vill ha det. Skicka din adress så fixar vi det.

    Ha en skön söndag!


    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott <3
    Kramar från Liv

    SvaraRadera
  4. grattis i efterskott och ja det var verkligen en super fiffig ide att man kan göra så med kedjorna.

    SvaraRadera